***داستانهاي عاشقانه***عاشقانه*&*داستان کوتاه شکلات تلخ*

قالب وبلاگ

هاست لينوكس

مرجع راهنمای وبلاگ نویسان

سفارش طراحی اختصاصی قالب وب سايت و قالب وبلاگ

طراحي وب

شارژ ایرانسل

فال حافظ

 

صفحه اصلی

ايميل ما

آرشيو مطالب

طراح قالب

 
  کاربر مهمان، خوش آمديد!

منوی اصلی
لينکهاي سريع
صفحه نخست
ايميل ما
آرشيو مطالب
پروفایل مدیر وبلاگ
عناوین مطالب وبلاگ

آرشیو ماهانه
<-ArchiveTitle->

لينک دوستان

قالب وبلاگ
استخاره
چت روم اختصاصی دلشکسته
آدرس وبلاگ عاشقانه ی بلاگفای من
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس disconsolateis.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا

لوگوی دوستان


آمار بازدید

تبلیغات





***داستانهاي عاشقانه***عاشقانه*&*داستان کوتاه شکلات تلخ*

 

چشمانش پر بود از نگرانی و ترس

لبانش می لرزید 

گیسوانش آشفته بود و خودش آشفته تر 

- سلام کوچولو .... مامانت کجاست ؟

نگاهش که گره خورد در نگاهم 

بغضش ترکید 

قطره های درشت اشکش , زلال و و بی پروا 

چکید روی گونه اش 

- ماماااا..نم .. ما..مااا نم ....

صدایش می لرزید 

- ا .. چرا گریه می کنی عزیزم , گم شدی ؟ 

گریه امانش نمی داد که چیزی بگوید 

هق هق , گریه می کرد

آنطوری که من همیشه دلم می خواست گریه کنم

آنگونه که انگار سالهاست گریه نکرده بود

با بازوی کوچکش مدام چشم هایش را از خیسی اشک پاک می کرد

در چشم هایش چیزی بود که بغضم گرفت 

- ببین , ببین منم مامانمو گم کردم , ولی گریه نمی کنم که , الان باهم میریم مامانامونو پیداشون می کنیم , خب ؟

این را که گفتم , دلم گرفت , دلم عجیب گرفت

آدم یاد گم کرده های خودش که می افتد , عجیب دلش می گیرد

یاد دانه دانه گم کرده های خودم افتادم 

پدر بزرگ , مادربزرگ, پدر , مادر , برادر , خواهر , عمو , 

کودکی هایم , همکلاسی های تمام سال های پشت میز نشستنم , غرورم , امیدم , عشقم , زندگی ام 

- من اونقدر گم کرده داااارم , اونقدر زیاااد , ولی گریه نمی کنم که , ببین چشمامو ...

دروغ می گفتم , دلم اندازه تمام وقت هایی که دلم می خواست گریه کنم , گریه می خواست

حسودی می کردم به دخترک 

- تو هم ... تو هم .. مام .. مام .. مامانتو .. گم کردی ؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->

نوشته شده توسط ALNAZ در چهار شنبه 13 ارديبهشت 1391برچسب:,

و ساعت 12:21
 


مطالب پیشین

شاید پست آخر
شاید پست آخر
عشق یعنی
داستانی جالب که اشکتون را در می یاره
داستان عاشقانه غمگین
داستان غمگین واحساسی و آخر نامردی
عشق از زبان بزرگان
<<به نام خدای عاشقا>>
داستان یه وبلاگ نویس
***داستانهاي عاشقانه***عاشقانه*&*داستان کوتاه شکلات تلخ*
دل نوشته های یک دلشکسته
داستان عاشقانه غمگین و خواندنی ” قرار”
شیوه های شناختن دختران مجرد
دانلود کتابهای تاریخی سری اول....
دو داستان کوتاه....
واهمه روز آخر...
دو داستان کوتاه...
دانلود کتابهای داستان و رمان سری دوازدهم....
عمق عشقتون اندازه بگیرید....( تستهای روانشناسی سری اول )
و بازهم بهار....



درباره



لوگوی ما



جستجو

     

پیوند های روزانه
لینک وبلاگ ساراامیدوار
حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

لیست تمام پیوند ها



صفحه اصلي |  پست الکترونيک |  اضافه به علاقه مندي ها |  ذخيره صفحه |  لينك آر اس اس  |  طراح قالب

 

Powered By blogfa.com Copyright © 2009 by disconsolateis
Design By : wWw.Theme-Designer.Com